min dag i punktformat

dagen idag sammanfattad i 44 punkter:

1
. vaknar
2. sitter vid datorn
3. äter plättar
4. går till matilda
5. äter ananaspaj
6. går hem till mamma
7. försöker stämma matildas gitarr
8. ger upp efter en lång stund, när det är helt fel toner på strängarna
9. byter om till bikini
10. går hem till matilda
11. sätter oss på balkongen
12. solar
13. matilda tappar mobilen i en springa på balkongen, och oturligt nog är det ett plastlager just under, så mobilen är fast
14. matilda hämtar kniv, häck-sax, skruvmejsel, sticker hål i den hårsa plasten
15. får ut mobilen
16. tejpar igen hålet

17. solar
18. lyssnar på radion
19. skriver mejl till rix fm, för att önska en låt
20. får dissen av rix fm
21. går in från balkongen
22. ligger på en spikmatta
23. lovisa ringer och säger att vi bara får skjuts till träningen om fem minuter
24. springer hem och packar
25. springer ner till busshållplatsen
26. plockas upp av lovisas mamma, lovisa och lovisa

27
. hoppar ur bilen på vägen
28. går sista biten till omklädningsrummen på norrvalla
29. skyndar och byter om
30. lovisa her citron i håret
31. tränar
32. kommer hem
33. duschar
34. går till klippan med matilda
35. är med i "vem vill bli godismiljonär"
36. vinner en godis
37. spelar rock band med matilda. Jag trummor, hon gitarr
38. får fem stjärnor på låtarna
39. går hem till matilda
40. ser greys anatomy
41. äter fil med hemmagjord müsli och mackor med philadelfia ost
42. skrattar överdrivet mycket
43. går hem
44. sätter mig vid datorn


sådär. Kände bara för att göra någonting annorlunda.

nu har jag inte så mycket mer att skriva... eller jo.
Jag blir sur. För att klippan ska till piteå och bada på fredag, och jag ahde skrivit upp mig. Sen kom jag på att jag hade cup nu i helgen, så då strök jag mig från listan igen. Och nu får jag veta att jag inte ska spela på fredag, och då ska jag inte heller med upp till luleå. Så då hade jag kunnat följa till piteå. Men istället får jag sitta hemma. Eller får se vad jag gör.


hjärta som jag fick av milla på alla hjärtans dag



kram linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0