kusiner från "fjärran"

attans.
Jag har varit på fotbollsträning, som alla andra dagar. Men den här träningen var tråkig. Först hade vi en övning för anfallare jättelänge, så jag fick vara passiv back, vilket betyder att inte göra nånting. Efter den övningen så spelade vi. Det gick inte heller bra. Och nästan i slutet så smällde jag ihop med Hanna(h?). Så jag har en VÄLDANS ont i mitt knä. Kan inte böja på det. :(
åhhh, inte kul.

En sak jag har tänkt på att jag och lovisa klagar ganska mycket i våran blogg.
Och jag tycker det ofta blir så att man fokuserar på det dåliga, fast det finns så mycket bra.
Det är bara en uppmaning till mig själv, och alla andra, men sluta klaga så mycket och tänk på allt det roliga som finns.


En rolig sak som jag kan dela med mig av är att mina norska kusiner kommer till skellefteå och hälsar på snart!!! Whiii. Markus, Henrik & Lars-Magnus. Fast än dom bor i norge och vi här uppe, så träffas vi minst en gång per år. Varje sommar kommer dom till skellefteå och stannar i några veckor. Hos farmor. Men nu skulle dom visst komma upp till veckan också. :D


bild från tre år tillbaka, men här närmast är Lars-Magnus.

nu ska jag ta mig ner för trappen och sedan bär det av till klippan, Hade.
♥linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0