så det så

Anonym om feg: Nehe men allvarligt hur mogna är ni?

svar: Vi är nog inte så mogna. Vi gör det som känns kul för tillfället, vi är så kallade impulsiva. Och om det stör dig, så okej. Men det är inte mitt problem. Jag bryr mig inte sååå mycket om vad andra tycker om mig. Jag har mina kompisar som tycker om mig för den jag är, jag behöver inte din åsikt, om du ändå ska vara anonym.



ursäkta för att jag knappt skrev igår, men jag var ju med matilda, och vi såg på tv. I princip hela kvällen. Klockan 10 kom jag hem, då tror jag att jag gick till mitt rum och såg tv, tills jag somnade. En riktig slapparkväll.

Idag efter jag hade slutat gick jag till matilda som slutade om ganska länge, men jag skulle med hon på stan, så jag var med på hennes två sista lektioner.
Efter sista lektionen så cyklade vi in till stan med matildas cykel. Där köpte jag en tröja och ett par svarta jeans-tights.

Nu ska jag lägga in en bild, sen ska jag dusha. CIAO
 

update. Det tar 100 år att ladda upp en bild, så jag hoppar över det nu. Men lovar att lägga in sedan.

/Linnea

Kommentarer
Postat av: Humlan

Sweet! <3

2009-04-03 @ 19:01:10
Postat av: Anonym

När man är en viss ålder förväntas det att man ska vara så mogen, det innebär att man inte kan beté sig hur som helst eftersom man då halkar efter alla andra. Ta och tänk efter om du verkligen vill hamna efter alla andra i skolan, livet osv.

2009-04-03 @ 19:45:27
Postat av: Elena

Gillar ni att resa? =)

2009-04-03 @ 21:59:27
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Kenny Starfighter

När man uppnått en viss mognadsgrad så inser man att man kan bete sig precis så som man känner att man själv tycker är lämpligt, så länge det inte skadar andra på något sätt. Den åldern verkar ovanstående tjej redan ha uppnått, grattis till det.



Du däremot käre "anonym", verkar ha en lång väg kvar att vandra. Inte nog med att du skriver negativ kritik anonymt, men du har även missat vad sann mognad innebär. Du verkar leva i villfarelsen att det är hur andra upplever en som avgör ens mognadsgrad, och det är ett typiskt tänk för de som är kvar i en yngre fas av livet.



Det var ju visserligen snällt av dig att låtsas bry dig om ovanstående tjejers studier, men det blir pinsamt uppenbart att du egentligen bara försöker insinuera att de skulle vara korkade och omogna. Jag tror bestämt att det är du som ska se upp så att du inte fastnar i trettonårsfasen där du nu befinner dig...



Mvh Kenny Starfighter, galaxhjälte.

2009-04-03 @ 23:33:30
Postat av: Kenny Starfighter

(vet inte om nedanstående inlägg försvann? Om det hamnade här två gånger så får ni gärna ta bort det ena!)



När man uppnått en viss mognadsgrad så inser man att man kan bete sig precis så som man känner att man själv tycker är lämpligt, så länge det inte skadar andra på något sätt. Den åldern verkar ovanstående tjej redan ha uppnått, grattis till det.



Du däremot käre "anonym", verkar ha en lång väg kvar att vandra. Inte nog med att du skriver negativ kritik anonymt, men du har även missat vad sann mognad innebär. Du verkar leva i villfarelsen att det är hur andra upplever en som avgör ens mognadsgrad, och det är ett typiskt tänk för de som är kvar i en yngre fas av livet.



Det var ju visserligen snällt av dig att låtsas bry dig om ovanstående tjejers studier, men det blir pinsamt uppenbart att du egentligen bara försöker insinuera att de skulle vara korkade och omogna. Jag tror bestämt att det är du som ska se upp så att du inte fastnar i trettonårsfasen där du nu befinner dig...



Mvh Kenny Starfighter, galaxhjälte.

2009-04-03 @ 23:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0