post/påsk?

Matilda äter, och jag snor hennes dator.

Idag efter min träning duschade jag sen for jag på stan, med pappa och matilda. För vi skulle lämna in min fotbollssko till Inter Sport, eftersom en sko redan har gått sönder. Är lite svårt att förklara hur, men den är iallfall trasig. Så expediten sa att han skulle ta den till skomakarn så skulle jag komma tillbaka imorgon.

I bilen blev Matilda jättekonstig... "HETER DET POST ELLER PÅSK?!"  Och då menade hon påsken... Bra att inte veta det.

Efter stan gick jag och matilda ut och sparka fotboll mellan garagen, och vi hittade på en sång som vi skrek över hela bergsbyn. Det var pappa som hade skickat ut oss eftersom vi bara låg på mitt golv och gapskrattade hela tiiin...

När jag åt drack Matilda vatten sen gick vi hit till Matilda och platta mitt hår. För sen ska vi ut och ta kort ;) som vi gjorde förra sommar/hösten...





hejdå, nu har matilda äte klarrrrt
/linnea♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0