mat och prat

Hemma.
Matteprovet gick sådär... vi blev stressade och fick panik. Hann inte alla de lätta uppgifterna, men alla svåra.
Sen om vi har rätt eller inte är ju frågan. Men ändå. Det känns ändå inte helt fel.
 
På hkn gjorde vi som sagt lax. Och den blev jättegod. Och var lätt att göra.

2 portioner

4 potatisar
2 laxbitar
½ paket fetaost
½ dl creme fraishe
½ krm peppar

Sätt ugnen på 225 grader.
Koka potatisen
Mosa fetaosten i en skål. Tillsätt creme fraishe och peppar.
Sätt in i ugnen i ca 20 minuter.

Till servering: pressa potatis och gör sallad.


på bilen ser man bara laxen.
men alltså det var ingen bra beskrivning.

HAHAHAHAH... för några veckor sedan skojjade jag om att det här skulle bli en matblogg. OCH SER MAN PÅ. Vilket sammanträffande. Tror ingen som läser den här bloggen är särskilt intresserad av allt det som jag har ätit osv. Men. När det inte finns något annat att skriva om. Så det får ni faktiskt tåla.

Min syrra sitter och pratar för sig själv. Hon spelar ett spel på datorn. Nu sjunger hon allt det hon ska säga... ALLTSÅ aaaah. Och jag ska avslöja en sak. Det är min storasyster. NU SA HON till sig själv "jag kanske ska sluta prata med mig själv också"

Hade bra / linnea

Kommentarer
Postat av: fanny

var det verkligen gott :]?

2009-04-28 @ 19:51:16
URL: http://fannynina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0