många språk med samma betydelse

enfin
أخيراً
vihdoin
επιτέλους
بالاخره، سرانجام
наконец
finally
äntligen

så ska jag vara med matilda.
det var ett bra tag sen.
typ förra veckan någon gång.

Vi har tänkt göra nåt kul.
Hon tar bussen 19.49 från stan, och vi ska försöka hinna till kiosken innan den stänger, klockan 20.00
får se hur det går. Men vi får väl hoppas på det bästa.
Annars blir de en kväll utan sötsaker. Men det funkar väl det också...
hoppas jag.

nänu, så måste jag duscha!! eftersom jag har haft träning, men inte orkat duscha. Men nu blir det språngmarsh in i duschen.

En sak som är jobbig är att jag har en knöl på min häl. Och det är den som har gjort ont när jag har spelat fotboll. Måste verkligen kolla upp den.


nu är lovisa i fjällen. :(

kram linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0