I feel so strong

♥Nu sitter jag hos Lovisa med hennes pappas jobbardator, hihi. Men Lovisa är och äter, så jag passar på att skriva ett inlägg. Lovisa äter pizza idag, det verkar jättegott, men jag har ätit en ännu godare sak, stekt kyckling och äggnudlar, det är supergott. Alla borde smaka det. Och det är nyttigare än pizza. Det är ju bättre, för jag och lovisa har ju tänkt att få magmuskler till sommaren, fast det går inte så bra.... Men vi har ändå varit duktiga tycker jag, för vi gnager och kämpar.



 

okej nu kände jag att jag kopierade från lovisas blogg, men jag tyckte linnea och lovisa var så fina på dom,
men jag vill helst klippa bort mig, hahahahh den var ju som FIN <3

Men nu kommer Lovisa, kolla på hennes blogg, för annars tar hon bort den :( och det vill vi ju inte


♥lovisa

Kommentarer
Postat av: fanny

Okej, vill du veta hur vi gör?

Vi sitter och tänker hur den ska vara. Och sen provar vi oss fram.Om du går in på: Design>Redigera stilmall. Så kommer du fatta mer och mer. Och sen är det bara att ändra och se om det blir bra eller inte.Hahha fattar du:)?

2009-04-15 @ 19:09:14
URL: http://fannynina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0