hoppa ner från eiffeltornet

åhej, det var länge sen sist, inte så bra. Men nu ska jag bli bra på att upptatera. Men jag ska till fjällen i helgen, eller egentligen imorn, och sedan stanna till på måndag. Så då blir det inte på länge heller då. Men när jag kommer hem, men det har varit mycket nu på siståne.

Jag har just varit med gullet <3 max, hamn är så söt. Nu ska jag fortsätta att packa resten. jag vet inte riktigt vad jag ska ta med mig. Men det spelar nog inte så mycket om jag glömmer nått. Det känndes inte så kul att åka nu , jag vill vara hemma....

idag hade vi första repetionen för kören till skolavslutningen, nu längtar jag ännu mer dit till avslutningen. Det var så kul att öva och jag sitter och lyssnar på låtrna nu. Eller just nu lyssnar jag på låtar fran skivan "fångad av en ängel"



konfa.. det är jag och linnea som kommer vara coolast där! ♥

/ lo

Kommentarer
Postat av: johan

nja he vete faen jag är rätt så cool och NIls också (A) och lite jacob ocksoooo :) VIsst ;P

2009-04-28 @ 22:16:04
Postat av: linnea

jag håller på att bli mördad med en gitarr :O



vi kommer vara coooooolast. Med det bästa rummet. SHHHH säg inte vad det heter.... inte för att jag kommer ihåg men

2009-04-30 @ 11:44:49
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0