hihihi linnea söt

Nu idag ska jag skriva, men jag har vrit så upptagen. Nu är det ju så här vi skulle ha inne ett teknik arbete idag på skolan, men det hade försvnnit så jag var tvungen att börja om, då blev jag typ ledsen, för det var jätte länge sen vi gjorde det där, så jag kom knappt ihåg vad det var, men jag hoppas att det nu blir bra.

imorse så vaknade jag kanske kvart över 7 av att johanna var uppe, då kollade jag på klockan, jag tänkte, åh så skönt nu kan jag ju somna om och sova jätte länge, Men sen ringde väckaren kanske en kvart efter det, då kom jag ju på att vi hade skola idag, det var ju som jättejobbigt, inte kul , det har gått jätte långsamt och jag vill bara hem och ta det lugnt som jag gjort på lovet, när nu är det skola himla länge, eller i typ i 34 dagar eller nått sånt.



Efter cupen sm vi hade i helgen så har jag ont i hela kroppen jag känner mig som en säck potatis, eller flera, mina ben, det känns som dom väger 3 ton, och jag har så mycket träningsverk, hahahh et får man väl när man är otränad :] så jag antar väl att jag är det. Sen har jag 2 blå tår, det gör jätte ont, så jag var inte med på träningen idag. Men jag ska nog vara med på onsdag. För jag måste bli peppad till umeå.

Sen ska jag kanske kolla om jag har astma, för nu i helgen kunde jag inte andas, det var jätte hemskt, jag såg svart och stjänor också, och då fick jag låna lite atsma medicin och då känndes det bättre, men det är typ bara nått jag har hittat på. eller inte, men om jag skulle kolla det så får jag svar.

♥lovisa

Kommentarer
Postat av: linnea

HMM... jättefin ja.

Men du är det<3<3<3

2009-04-20 @ 17:31:08
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0