helloagain

jag kan ju som medge att jag inte skrivit på länge, men det har varit mycket annat, och jag har inte haft tid att sitta vid datorn, men nu kanske det blir en ändring.

Idag var jag inte på skolan , jag var på sjukhuset och gick en kurs om tobaksfri duo, det var lite , eller ganska långtråkigt, men hjärnarn var ju inte tvungen att arbeta så hårt. Jag var där med Lovisa och Matilda, sen var det några andra skolor där också. Men det var ändå skönt.

Nu har jag kommit hem och jag är jättetrött. Sen är jag jätteförkyld också, asså det är allt man kan vara, jag har typ bihåleinflammation, ont i öronen, ont i halsen, helt tät i näsan och i halsen jag kan typ knappt andas, det ända som skulle saknas är feber, eller det har jag inte provat än, och ikväll är det zon, så jag kommer typ inte kunna vara med :( :( :(

men jag lägger inte bild sen , för det tog så lång tid, och nu ska jag äta middag.

♥lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0