give me summer

Nu vill jag att sommaren ska komma, tänk de varma sommarnätterna, eller dom är ju inte så varma, men mysiga. Just nu så hör jag låten i will always love you, och jag vill se filmen bodyguard, jag har aldrig sett den är den bra? nån som har sett den? Tänk, det är bara kvar typ 34 skoldagar kvar, jag kan knappt heja mig till att längta så mycket. Men sen är det ju skolavslutningsklänningen, jag syr den själv, men jag blir lite orolig att jag inte ska hinna sy klart den, och om den inte ser bra ut, då vet jag inte vad jag ska ta mig till. Så jag hoppas den blir bra.

När vi hade fotbboll med skolan idag, det är jättekul, asså det har inte varit så här kul på länge, allt känns jätte pepp, som det inte har gjort på hela vintern, och allt är bara kul, förutom att det var ganska pinsamt, idag efter skolan när jag åkte buss, jag höll seriöst på somna, jag kännde hur tunga ögonlocken var, det var jätte jobbigt, och jag åkte själv, så jag hade ingen att prata med heller. Men nu ska jag nog gå och göra bort lite läxa, för jag vet inte när jag ska ha tid med allting, och jag skojar inte, det är hur mycket som helst just nu :( :( :( 



vännen linus <3<3<3<3<3<3<3<3 jag saknar han


♥lovisa

Kommentarer
Postat av: DET BRUSTNA HJÄRTAT

LOVISA VERKAR gilla den där LINUS !</3

2009-04-22 @ 17:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0