fotboll och fisk

åhh jag har suttit hela dagen sen jag kom hem och väntat på att lovisa ska skriva.
Men icket.
Istället blir det jag som får skriva.

Idag var det ju som sagt match om tredje-fjärde platsen i luleå.
 vi kämpade på bra. Iallfall i slutet. Och jag tycker vi förtjänade att vinna.
men även där så säger jag icket.
vi förlorade på straffar.

Men för vårat lags del blev det inte en sån sur förlust.. eftersom vi ska till umea nästa helg och spela en viktigare cup. Nämligen vilket 94-lag som är bäst i norrland. Det är 6 tjejlag som ska spela mot varandra, och 6 killag. 

Så dit åker vi buss på lördag. Både mitt lag, men även 94 killarna i morön. I samma buss.

Den här bilden ritade matilda på paint. Och jag hade ingen annan bild att lägga in :]
så here is an ocean by MATILDA
 
nänu, ska jag sova gott. Hoppas ni gör det också. Kram. 


  

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAHAHAHHAHHA SERRI :]:]??

2009-04-19 @ 22:45:38
Postat av: matildaaaa

titta på molnet :] glömde göra de fint... dampa

2009-04-19 @ 22:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0