FOREVER

NU ÄR DET PÅSKLOV, är det sånt som behövs för man ska bli glad, och det är det jag är nu, allstå glad, och det kommen jag  vara som föralltid, som forever, hihih där passade ju rubriken in ju.  Jag mår prima <3<3

asså det är så skönt nu, men jag vet inte vad jag ska göra, jag och Linnea ska hitta på nått, och vi vill ragga upp nån som vill vara med oss ikväll, första dagen på påsken, den kvällen vill vi inte bara sitta hemma och tråka. Så ni som läser kan ju slå en pling, eftersom alla vill vara med oss så kommer nog mobilen ringa typ hel tiden.

nu är min ipod laddad, och det har den inte varit på länge, jag har typ redan gjort upp batteriet igen,  jag blir så lat när det tar slut, först så måste jag hämta sladden som laddar och sedan ha på datorn typ i 3 timmar. Men men , jag gillar den så mycket, så jag måste som ta mig tid att göra det.

I helgen ska jag till  farmor och christer, och vara där från lördag morgon till söndag kväll, sedan vet jag inte vad jag ska göra på resten av lovet. Men jag vill vara med alla i skell. SÅ ALLA FÅR RINGAMIG och vara med mig nu!!




FINA SOM VI ÄR, SÅ GILLAR VI ATT VARA LIKA



OHHHHH :O :O :O :O :O WIEE ;)


LOVISA

Kommentarer
Postat av: sofia

okej jag har aldrig sett mig sådär ful!! såg jag verkligen ut sådär på självaste skolavslutningen?helvete vad jag skämde ut mig ,ser ut som en stor fet jätte och som knappt fixat håret. skämmit , men ni 2 åt höger pussar jag

2009-04-08 @ 18:51:04
URL: http://sofiazingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0