en liten koja

Idag kände jag och nina oss för att vara lite händiga, så vi byggde en egen liten jobbarhörna i ett av skåpen i klassrummet. Så det är där ni hittar oss på mattelektionerna.
Det som gjordes var att sätta fast några tygslamsor som vi hittade, sen flyttade vi bänkarna och fixade skåpen, inte så mycket mer... så vet inte varför jag ska kalla oss händiga.
 



hihi, det är faktiskt mysigt där inne. (A)

Efter skolan hade vi träning.
Den gick varken bra eller dåligt.
När jag hade varit hemma ett tag for jag matilda och moa till loftet.
Det var drygt, men ändå kul ibland.

Nu känner jag inte för att skriva mer. Men ha det bra, Kram.
♥linnea

Kommentarer
Postat av: Humlan

Kreativt! :D

2009-04-07 @ 00:47:34
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0