en häxa från ?

hei
jag vill börja med att tacka alla för hjälpen gällande klänningen. Och mest troligtvis så kommer jag ha den på skolavslutningen. Känns riktigt skönt att ha det klart iallafall.

Dagen på skolan var lugn

Matte - Jag och Nina kingade på röd kurs. Eller vi kom iallfall framåt..
NO - Pratade om skelett. Jag var den enda som hade hört att knäskål heter patella på latin.
Teknik - Vi konserverade fisk. Några rökte fisken, några saltade, några la in den, några gravade, jag och nina vakuumförpackade.
Fotboll - Jag var inte med, för jag är ju som sagt fortfarande förkyld. Så jag och Mathilda gick en promenad...

Efter skolan väntade jag på Matilda. Och jag fick baka bullar med henne på hennes elevensval. JJIPPIE. Dom blev ganska jättegoda. När vi hade stökat bort "allt" så gick vi och pratade med hampus. Sen satt jag och Matilda ute i solen på en bänk tills min buss gick hem. Hemma har jag inte gjort nåt. Eller packat. Lite.

Nu har jag tänkt gå och sova. eller se på tv på mitt rum. Men det = sova. För jag somnar alltid.

Fast innan så måste jag ju bara påminna om att nu i helgen så kommer vi inte att skriva, men på söndagkväll får ni veta hur det gick!

Akta så ni inte får mardrömmar.

JAG & STORASYSTER FÖR NÅÅÅÅÅGRA ÅR SEDAN.

kram linnea ♥

Kommentarer
Postat av: MATILDA

får jag fråga vafaen vad du menar med mathilda??

2009-04-25 @ 19:08:09
Postat av: matilda

jag får daaamp

2009-04-26 @ 18:32:41
Postat av: matilda..

asså vad tror jag... vi gick inte ens en promenad på din fotboll :]

2009-04-27 @ 16:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0