det känns som sommar

Nu är det jättehärligt, solen bara skiner och det ser varmt ut. Jag ska till Lovisa snart när hon har duschat, då ska vi sola lite. Det känns inte som det märks nått, men jag hoppas det gör det, så man slipper vara vinterblek, och solat på ett riktigt sätt.

Nu sitter jag och lyssnar på musik på en jättebra hemsida som filippa har visat mig, det finns typ alla bra låtar där. Sen äter jag frukost också, en aikmacka och oboy :] mackan var lite torr, men det var ändå gott att stoppa nått i magen.

okej, det var så här i morse, och datorn dampade, men jag vill ändå he upp det här inlägget, fast det inte passar med tiden. Ikväll så har jag varit med lovisa och linnea. Och vi har justsett en film, tretton hette den, den var lite konstig, men det var ändå kul, eftersom jag var med sötnosarna <3. Vi har också  varit ute och tagit några bilder , hihih, vad tror vi :] kan lägga in dom sen , men det är lovisa som har dom. Nu sitter jag vid datorn och jag hör pappa sitta och skratta, åt nått på tv, det låter ganska kul, så jag börjar typ också skratta.



hihihi <3 det är ju huvudsaken att vi är söta......

♥lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0