det är otroligt hur en person kan förändras

både i personligheten och på utseendet.

I det här fallet tänkte jag på personligheten.

Den här personen, "Eva" var förra året hur rolig, glad och sprallig som helst.
Nu känns det som allt det är borta. Istället hälsar hon aldrig och det känns som man inte duger åt henne.
Det var nog av en speciell händelse som Eva blev såhär. Och hon började tänka jättemycket på hur hon såg ut.
Det känns jättetråkigt att man inte kommer kunna få hitta på något galet och roligt med henne igen. Eftersom hon ser en som en underklassare. Men det hon har blivit är värre. Eva har förlorat vänner, enbart av det här. Önskar vi kunde få tillbaka gamla Eva...

Idag efter skolan gick jag på stan med nina. Eftersom vi slutade klockan 20 över två. Vi gick till Waynes och fikade. Sedan kollade vi skolavslutningskläder. Väldigt tidigt för det, men vi fick insperation av var sitt par skor, som vi är förälskade i. Och vi tänkte att det är bättre att kolla tidigt så man slipper få den där paniken veckan före. Jag hittade faktiskt en klänning också. Och jag fick världens pepp till skolavslutningen. 

Så om jag hittar mitt bankkort som är på vift, så tänker jag köpa hem kläderna imorgon så mamma får säga vad hon tycker.


Dagens + är ett sms jag fick från en person som betyder väldigt mycket för mig, eftersom jag kan berätta allt för den personen. " Hej du världensbästa linnea :) "  .
Sådant blir man glad av.

Så en än gång så avslutar jag med en random bild.  

kram Linnea


Kommentarer
Postat av: moa

Vem är "eva"? =)

2009-04-21 @ 18:57:27
URL: http://moahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0