dagen

imorse så vaknade jag tidigt, lovisa hade sagt till mig att hon skulle ringa mig kl halv nio, men inte gjorde hon det. Jag hade kämpat mig upp för att ho skulle ringa, sen då låg hon och sov........ Det var ju schyst lovisa, hihihihi hela dan har hon fått igen för det. Vi åkte in på stan, tog bussen 10.15 och gick på stan ända till kl 3, det var lite jobbigt, nu är jag typ helt slut i benen. Svag? hahaha. Jag köpte 3 nya saker, från hm. Två tröjor och sen en som sommarjacka, men jag vet inte om jag ska ha kvar den ena tröjan, för mamma frågade om jag inte ville ha en typ adidasjacka istället, och det vill jag ju. :] Sedan gick jag till dagiset sländan, jag skulle fylla i en lapp, eftersom jag ska ha min APL där. sen åt jag uppstekt pannkaka och nu sitter jag här. Det var ju som min dag.



vännerna <3

  



♥lovisa

Kommentarer
Postat av: majjscool

HAR DU NY TRÖJA :D ? FIN <3<3 :D

2009-04-16 @ 18:45:34
URL: http://majacoolson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0