brb

hejhej, och hejdå...
snart far vi till lycksele och blir borta över helgen, och om jag känner Lovisa rätt så kommer inte hon orka skriva nåt inlägg, så ni får helt enkelt vänta ;) 

Sen har vi ju min älg-fobi, känns som om det kommer att vara mycket älgar och renar på vägen dit... men hahahaha, det får jag väl tåla, så länge vi inte kör på nån så kan dom ju inte göra något.
erkänn att den är lite småhemsk?

Igår var jag först och åt på stämmingsgården, sen fick jag och Sanna skjuts till sjungande för att vara med våra norska kusiner! Vi såg en jättebra film, som jag inte minns namnet på.

Nu ropar mamma att jag måste äta, så bäst att göra så då, kramar och GLAD PÅSK
♥linnea

Kommentarer
Postat av: kalle

haha ... den är ju gullig <3

2009-04-10 @ 14:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0