äntligen "hemma"

mormor och morfars dator är seeeg så jag får damp

Men jag är iallafall inte kvar i lycksele längre. Sista dagen badade vi mest, sedan checkade vi ut och åkte hemåt. På vägen stannade vi till vid statoil och köpte korv och glass, sedan fortsatte vi i kurs mot klutmark. Jag somnade i bilen. När vi kom fram hit åt vi, kött och potatis, jääättegott. Och en bonus var ju glassen till efterrätt.

Kan ju säga så mycket som att min påskhelg mest har bestått av att äta. Mat, mat, mat, godis, frukost, mat, glass, mat, godis....

Nu ska vi fara härifrån mormor och morfar, och hem till Bergsbyn♥. Till min egna säng!!!!


mina (sannas) fina rosa stövlar.

kraaaaaaaaaaaaaam linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen! :D

2009-04-13 @ 18:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0