07.31

En hel dag passerade utan att varken jag eller lovisa skrev på bloggen. Det är typ ovanligt 
För min del så var datorn upptagen hela kvällen av min syrra som skulle göra ett repotage.
Och sedan så pluggade jag med matilda till engelskaprovet som vi ska ha idag.

I helgen ska jag fara till lycksele tillsammans med mamma, P-A, sanna, mins kusiner; irma och vanna, och deras föräldrar (min moster) kattis och tauve.
Men då var det ju lite otur att backen hade stängt, och det billiga badet, så då blir det att gå på djurparken och bada på hotellet i 3-4 dagar. Tror att jag kommer vara rätt så uttråkad, och då kan jag hitta på alla möjliga saker, så se upp!
 
Och ni som har mitt nummer, får gärna smsa, så jag har nåt attt göra på bilresan.

Nej, nu ska jag gå och sätta på mig kläder och borsta tänderna.
 snälla. Kan någon göra det modernt med overaller? Det finns så många fördelar; det är bekvämt, lätt att sätta på sig, ingen snö tränger in till magen och det är varmt. Hahahaha(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0